torsdag 21. mai 2009

Soverommet mitt.

Soverommet er jeg særdeles fornøyd med fargene på, veldig duse og behagelige...
Den lyseste heter vanilje og den mørke heter Hydra...Nydelige sammen og i tillegg var jeg så heldig at jeg fant et sengeteppe som var i akkurat de samme fargene...
Eneste er at den lyseste ble noe rosa sammen med den mørke men jeg som liker rosa synes ikke det gjorde noe men styr unna om du ikke liker rosa toner;)







I hjørnet har jeg funnet fram den gamle lekevogna etter min tante som er i perfekt stand, en ekte Simo lekevogn som er nesten 50 år gammel...
Den er bare skjønn og med den fantastiske "levende" dukka i så er den et blikkfang i rommet...





3 kommentarer:

Synnøve sa...

Så nydelig soverom du har.
Kjempefin lysekrone du har.
Så artig at du har tatt vare på dukkevogna di.

Ha en fin dag

Monica sa...

Takk, for koselig kommentar fra deg :-)

Klem

ev@ sa...

Gamletrehus.no søker interiørbloggere. Jeg ser på FB at de ikke har kommet i kontakt med mange nok ennå, så jeg videresender denne:

Kanskje besøkere av denne bloggen også har noe å bidra med?

http://www.facebook.com/home.php?filter=fl_93311066786#!/pages/Gamletrehus/150676528288739

Mvh
Eva Schafferer (privatperson interessert i interiør:)