fredag 26. desember 2008

Julegavene...

Speilrefleks kamera av mine kjempe snille foreldre, glad i dere!!!

Denne nydelige engelen fikk jeg av min kjære samboer, akkurat den jeg har ønsket meg greide han å plukke ut i en butikk full av nydelig stæsj og engler...
Elsker deg!


Denne boka fikk jeg av min "svigerinne", gleder meg til å lese den!

Denne filmen fikk jeg av broren min, Jeff Dunham er helt genial.
Om det er noen av dere som ikke har hørt om han så søk på Youtube, og se snuttene med Peanutt, de er min favoritt!

1 kommentar:

charm design sa...

Hei og gratulerer med din første award,det er deg vel fortjent.Å tusen takk for at du sendte den videre til meg.Det satte jeg stor pris på.Så nydelig ut det bilde av hunden din,forstår godt at du ble utrolig rørt av å få det,en kjempe flott gave.
Ønsker deg en fortsatt god jul og et godt nytt år.