fredag 26. desember 2008

Min beste gave " EVER "!

Jeg ble så glad og trist på en gang da jeg fikk dette bildet at tårene trillet før jeg fikk av alt gavepapiret.

Dette er et nydelig bilde av min kjære, kjære Shinga som jeg mistet i fjor sommer.
Hun betydde så mye for meg og det blir aldri det samme uten henne i livet mitt.
Hun var en fantastisk hund og mitt "eldste barn" og jeg sverger på at sorgen må kunne sammenlignes med å miste ett barn selv om jeg skjønner at dette er et provoserende utsagn for de som har mistet et barn.
Men hun var barnet mitt og jeg var sååå innmari glad i henne...
Dette ble visst dagens store sukk, men uansett....kjempe glad for dette bildet som ser helt ut som hun gjorde, man skulle tro at hun som malte bildet kjente hunden og hennes særegenheter.

6 kommentarer:

Synnøve sa...

Jeg har hund selv så jeg skjønner deg:))

Kos deg med minnene av en fin hund.

Ha en fin dag

My home is my Castle sa...

Åhhhhhhhhhhhhh......For et nyydelig bilde av en herlig cavalier...
Jeg blir helt rørt, trist og lei meg her jeg sitter og ser på bildet.
Jeg hadde en akkurat samme , jære lille Lisa, som hu het. Jeg mistet henne for 2 somrer siden og den dag idag har jeg problemer med å se bilder av henne.. Film klarer jeg ikke å se ....
Jeg savner henne så utrolig mye den dag idag og skulle så gjerne hatt henne her, men hun var så mye syk og haddee vondt, så vi måtte dessverre sette en sprøyte på henne så hun kunne slippe...

Så du skjønner at jeg vet akkurat hvordan du har det....
Man blir så utrolig glad i disse nøstene....
Mange som ikke skjønner hvor vondt det er å miste kjæledyrene sine, dessverre...

Juleklem fra Kari

Anette {foreldremanualen} sa...

Nydelig bilde!

by Siv sa...

Så flott gave du fikk :)
Ha en fortsatt finfin romjul
*Siv*

Bo med Lena sa...

Tusen takk for award og hyggelig hilsen! Så gøy at du liker bloggen min:)

Ønsker deg og dine en fortsatt flott jul.

Lena :)

Metteflette sa...

Godt nytt år! Klem fra Mette