fredag 26. desember 2008

Min første award!!!


Jeg har fått min første award og er kjempe glad for at dere tenkte på meg!
Tusen takk til FORELDREMANUALEN, dette satte jeg pris på.
Hadde ikke forventet det i.o.m at bloggen min er helt ny og jeg er helt fersk på blogging, men kjempe glad for at dere husket og tenkte på meg.
Sender den videre til disse bloggene som jeg liker veldig godt å besøke og som jeg setter pris på:

Frøken (male)STRØKEN & Elsklingen
Emmelines
Veronicas jul
Lisbeth sin lille verden
Mias interiør
Charm Design
Home By Virginia
Bo med barn

3 kommentarer:

Anonym sa...

tusenhjertelig for award :):)

Mia, New Room Interior sa...

Gratulerer så mye med award, og tusen takk for at du videresender til meg!! :-) Og så mange fine bilder! Nydelige barn foran juletreet, og mange flotte gaver du har fått! Tenker det blir mye bra bilder på bloggen med det kamera! :-) Og engelen var kjempeflott! :-) Ha en fortsatt fin romjul-legger deg til i mine koselige blogger jeg! :-)

Home By Virginia sa...

Tuuuusen takk for award...!!! :D Dette var en ny blogg for meg men nå ligger du trygt og godt inne på blogg lista mi så nå kan jeg følge med fremover... :) Klem Klem